-
Levering og afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer og betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrerJeg har en defekt vare. Hvordan returnerer jeg den?
Hos SPORTMASTER får du altid 24 måneders reklamationsret gældende fra den dag, du modtager varen. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.
Reklamation af varer købt på SPORTMASTER.dk
Hvis du mener, at din vare har en fejl eller mangel, skal du kontakte SPORTMASTERs kundeservice. Når du henvender dig, skal du informere om følgende:
- Billeder/Video af den eventuelle fejl på varen og varen i sin helhed.
- En beskrivelse af, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
- Fakturanummer/ordrenummer samt kopi af købskvittering.
Reklamation af varer købt i en SPORTMASTER butik
Her vil vores butikker, behandle reklamationer - så du skal blot henvende dig i din nærmeste butik. Du skal medbringe produktet samt ordrebekræftelse/kvittering.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackThanks for the feedback. We will improve this article.
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrer
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Butikker og tjenester
-
Butiksinformation
Butiksinformation
-
Butiksinformation
-
Personliggørelse
-
Personliggørelse/Tryk
Personliggørelse/Tryk
-
Personliggørelse/Tryk
-
Returneringer og refunderinger
-
Returnering
Returnering
-
Refundering
Refundering
-
Returnering
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske problemer
Tekniske problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Vilkår og betingelser
Vilkår og betingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivs- og cookiepolitik
Privatlivs- og cookiepolitik
-
Vilkår og betingelser