-
Levering og afhentning
-
Leveringsmetoder
Leveringsmetoder
-
Levering - ofte stillede spørgsmål
Levering - ofte stillede spørgsmål
-
Leveringsmetoder
-
Ordrer og betalinger
-
Afsluttede ordrer
Afsluttede ordrer
-
Afgivelse af ordrer
Afgivelse af ordrerBetalingsproblemer
Hvis du modtager fejlmeddelelser under betalingen, skal du venligst sikre dig, at du har indtastet alle oplysningerne korrekt. Du bør eventuelt kontakte din bank for at bekræfte, at der ikke er problemer med dit kort. Hvis du stadig oplever problemer, bedes du kontakte os og inkludere så mange detaljer som muligt om fejlen: Den fejlmeddelelse du ser. En beskrivelse af problemet. Hvilken betalingsmetode du forsøger at bruge. Hvilke produkter du forsøger at købe. Hvilken internetbrowser du bruger. Hvis dit kredit-/betalingskort blev afvist, bedes du venligst tjekke, om kortet er udløbet, eller om din faktureringsadresse til kortet er anderledes end den, vi har registreret.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackBeklager, at vi ikke kunne hjælpe. Hjælp os med at forbedre denne artikel med din feedback.Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackThanks for the feedback. We will improve this article.
-
Produktinformation
Produktinformation
-
Afsluttede ordrer
-
Butikker og tjenester
-
Butiksinformation
Butiksinformation
-
Butiksinformation
-
Personliggørelse
-
Personliggørelse/Tryk
Personliggørelse/Tryk
-
Personliggørelse/Tryk
-
Returneringer og refunderinger
-
Returnering
Returnering
-
Refundering
Refundering
-
Returnering
-
Klubben
-
Min Konto
Min Konto
-
Tekniske problemer
Tekniske problemer
-
Min Konto
-
Webstedspolitikker
-
Vilkår og betingelser
Vilkår og betingelser
-
Andre politikker
Andre politikker
-
Privatlivs- og cookiepolitik
Privatlivs- og cookiepolitik
-
Vilkår og betingelser