Contact Us
Leveringsmuligheder

Når du handler på SPORTMASTER.dk har du flere forskellige muligheder for levering. Du kan vælge mellem levering med PostNord, GLS

Forventet afsendelse af pakker indenfor 4-7 hverdage.

Leverinstype

Medlem

Ikke medlem

Pakkeboks

39,-39,-
Hjemlevering 49,-

49,-

Ønsker du at spore din pakke, kan du oplyse dit forsendelsesnummer fra PostNord her og GLS her.

Stadig brug for at kontakte os?
Webchat

Få hjælp i vores webchat

Start chat
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Hvor er min ordre?

Du kan spore din ordre ved hjælp af det unikke sporingsnummer, du modtog i vores afsendelses-e-mail. Hvis du ikke kan finde denne e-mail, kan du få sporingsreferencenummeret i din ordrehistorik.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Sporing af levering

I ordrebekræftelsen modtaget på mail er der et link til at se tracking på din ordre. Tjek gerne om denne kan være havnet under din uønsket post. Pakken leveres forventeligt inden for 1-2 dage efter afsendelse.

Stadig brug for at kontakte os?
Hvorfor er min ordre forsinket?

Afsendelsen af din bestilling afhænger af dit valg af levering. Vi afsender pt. indenfor 2-4 hverdage. Du modtager en ordrebekræftelse så snart, at din ordre er pakket og afsendes. NB. Vælger du PostNord pakkeboks, så leveres pakken om lørdagen. Vi kan dog ikke garantere, at det bliver i den valgte pakkeboks, da det afhænger af pladsen i den pågældende pakkeboks. BEMÆRK: PostNord og GLS har perioder, hvor der kan forekomme ekstra leveingsdage grundet pres og travlhed.

Stadig brug for at kontakte os?
Hvorfor er min ordre/vare blevet returneret til afsenderen?

Ordre bestilt til levering i en pakkeshop eller pakkeboks vil være mulige at afhente i op til 7 hverdage. Her efter returneres de af fragtfirmaet, til afsender.

Stadig brug for at kontakte os?
Hvorfor er min ordre ikke blevet leveret, men i stedet returneret til jer?

Vi beklager at høre at du ikke har fået leveret din ordre. Har der været en fejl i adressen eller har dit navn ikke stået på postkassen, kan dette være årsagen til at pakken ikke har kunne blive leveret. Du er velkommen til at kontakte kundeservice, som kan hjælpe dig med pakken.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Forkert/defekt vare modtaget

Vi gør altid vores bedste, når din pakke skal sendes afsted. Desværre kan det ske, at vi får pakken sendt inden alle dine varer er kommet med. Opdager du, at der mangler en vare i din pakke bedes du kontakte vores kundeservice pr. telefon eller her.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret og eventuelt varenummer på den vare, som ikke er i din pakke. 

Vi sender naturligvis den manglende vare så vidt det er muligt. I tilfælde af at vi ikke kan sende den manglende vare, vil du blive refunderet købsprisen med det samme. 

Har du modtaget en forkert/defekt vare:

Hos SPORTMASTER gør vi altid vores bedste, for at leve op til vores gode rygte. Dog kan det forekomme, at vi kommer til at pakke en forkert vare med i din ordre. Sker dette, bedes du kontakte vores kundeservice. I tilfælde af en forkert vare, kan du vælge mellem følgende muligheder:

  • Returnere varen og få refunderet købsprisen, når vores varelager har behandlet returvarerne
  • Få eftersendt den rigtige vare

Har vi den korrekte vare på lager, vil vi få den eftersendt hurtigst muligt, hvis du fortsat ønsker den. Dette kan vi dog ikke garantere, men vi gør det bedste vi kan.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret, og gerne et varenummer på den forkerte vare og herunder vedhæfte billede af varen så vidt det er muligt. Har du modtaget noget forkert i forhold til din ordre, så betaler SPORTMASTER returportoen. Kundeservice vil sende et forudbetalt label, som skal bruges til returforsendelsen. Returnering skal foregå med et forudbetalt returlabel fra SPORTMASTER, da vi ikke har mulighed for at refundere omkostninger ifm. returfragt efterfølgende.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Jeg mangler vare(r) fra min ordre.

Vi gør altid vores bedste, når din pakke skal sendes afsted. Desværre kan det ske, at vi får pakken sendt inden alle dine varer er kommet med. Opdager du, at der mangler en vare i din pakke bedes du kontakte vores kundeservice pr. telefon eller her.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret og eventuelt varenummer på den vare, som ikke er i din pakke. 

Vi sender naturligvis den manglende vare så vidt det er muligt. I tilfælde af at vi ikke kan sende den manglende vare, vil du blive refunderet købsprisen med det samme.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Hvorfor er min ordre/vare(r) blevet annulleret?

Vi beklager at du har fået annulleret en vare i din ordre. Der har desværre været en fejl i varens lagerstatus, så ikke vi har kunne levere den til dig.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Min ordre er blevet annulleret, men det ser ud til, at jeg stadig er blevet opkrævet.

Vi beklager at du har fået din ordre annulleret. Er ordren blevet annulleret, er beløbet for ordren heller ikke trukket. Der kan dog ligge en reservation på kontoen. Dette ophæves automatisk efter 30 dage. Ved kontakt til kundeservice kan de tage kontakt til banken og bede dem ophæve reservationen.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Hvorfor er der blevet annulleret varer fra min ordre?

Vi beklager at du har fået annulleret en vare i din ordre. Der har desværre været en fjel i varens lagerstatus, så ikke vi har kunne levere den til dig.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Forkert vare modtaget

Har du modtaget en forkert vare:

Hos SPORTMASTER gør vi altid vores bedste, for at leve op til vores gode rygte. Dog kan det forekomme, at vi kommer til at pakke en forkert vare med i din ordre. Sker dette, bedes du kontakte vores kundeservice. I tilfælde af en forkert vare, kan du vælge mellem følgende muligheder:

  • Returnere varen og få refunderet købsprisen, når vores varelager har behandlet returvarerne
  • Få eftersendt den rigtige vare

Har vi den korrekte vare på lager, vil vi få den eftersendt hurtigst muligt, hvis du fortsat ønsker den. Dette kan vi dog ikke garantere, men vi gør det bedste vi kan.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret, og gerne et varenummer på den forkerte vare og herunder vedhæfte billede af varen så vidt det er muligt. Har du modtaget noget forkert i forhold til din ordre, så betaler SPORTMASTER returportoen. Kundeservice vil sende et forudbetalt label, som skal bruges til returforsendelsen. Returnering skal foregå med et forudbetalt returlabel fra SPORTMASTER, da vi ikke har mulighed for at refundere omkostninger ifm. returfragt efterfølgende.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Jeg har en defekt vare. Hvordan returnerer jeg den?

Hos SPORTMASTER får du altid 24 måneders reklamationsret gældende fra den dag, du modtager varen. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. 

Reklamation af varer købt på SPORTMASTER.dk 

Hvis du mener, at din vare har en fejl eller mangel, skal du kontakte SPORTMASTERs kundeservice. Når du henvender dig, skal du informere om følgende:

  • Billeder/Video af den eventuelle fejl på varen og varen i sin helhed.
  • En beskrivelse af, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
  • Fakturanummer/ordrenummer samt kopi af købskvittering.

Reklamation af varer købt i en SPORTMASTER butik

Her vil vores butikker, behandle reklamationer - så du skal blot henvende dig i din nærmeste butik. Du skal medbringe produktet samt ordrebekræftelse/kvittering.


Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Jeg tror, at en del af min ordre mangler. Er den på vej?

Vi gør altid vores bedste, når din pakke skal sendes afsted. Desværre kan det ske, at vi får pakken sendt inden alle dine varer er kommet med. Opdager du, at der mangler en vare i din pakke bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@sportmaster.dk eller livechatten på sportmaster.dk.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret og eventuelt varenummer på den vare, som ikke er i din pakke. 

Vi sender naturligvis den manglende vare så vidt det er muligt. I tilfælde af at vi ikke kan sende den manglende vare, vil du blive refunderet købsprisen med det samme.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Kan jeg annullere eller foretage ændringer i min ordre?

Det er desværre ikke muligt at ændre i en ordre eller annullere en ordre direkte fra kundeservice. Dog vil de ved henvendelse sende en forespørgsel til vores lager på annullering  af ordren. 

Såfremt det ikke lykkedes, vil du modtage en ordrebekræftelse på, at den er pakket og afsendt. 

Hvis den bliver afsendt er der naturligvis fuld returret på denne ordre. 

Du kan vælge at benytte det medsendte returlabel, og sende varen retur til vores lager. Her skal blot huske at vedlægge din faktura med en årsag til din returnering. 

NB. Når du benytter vores returlabel, så skal pakken afsendes med samme fragtfirma, som oprindeligt leverede pakken. 

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Hvordan anvender jeg en rabatkode?

Det er muligt at indtaste rabatkoden på første side i kurven, hvor der står "Har du en rabatkode?"

Stadig brug for at kontakte os?
Kan jeg foretage ændringer i min ordre?

Det er desværre ikke muligt at ændre i en ordre efter placering.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Kan jeg returnere mere end én ordre i samme pakke?

Når du benytter vores returlabel, så skal pakken afsendes med samme fragtfirma, som oprindeligt leverede pakken. Det er vigtigt at der sendes retur pr. ordre med den returlabel. Så har du modtaget én ordre med to subordre, og der skal returneres fra hver ordre, så skal begge returlabels benyttes.

Stadig brug for at kontakte os?
Hvornår vil jeg modtage en refundering?

Vi forsøger altid at behandle alle returneringer så hurtigt som muligt, så du kan få din refundering. Du vil modtage en bekræftelses-e-mail inden for to uger efter at have returneret varen. Eventuelle refunderinger vil blive tilbageført til samme betalingsmetode, som du brugte, da du afgav ordren. Hvis din ordre blev betalt delvist eller helt med et gavekort, skal du kontakte kundeservice for at få hjælp til refundering.

Stadig brug for at kontakte os?
Jeg kan ikke se en tilbagebetaling på min bankudskrift.

Det kan tage op til 14 dage før returneringsprocessen er overstået og du kan se pegene på din konto.

Stadig brug for at kontakte os?
Hvordan registrerer jeg mig til en konto?

Det er muligt at oprette sig som medlem via linket her https://klubben.sportmaster.dk/

Stadig brug for at kontakte os?
Hvordan opretter eller ændrer jeg min e-mailadresse?

Ved at kontakte kundeservice kan du ændre din mail medlemskabet.

Stadig brug for at kontakte os?
Hvordan ændrer jeg mine kontaktpræferencer?

Ved at kontakte kundeservice eller benytte "Unsubscribe" linket i bunden af næste nyhedsbrev, kan du ændre hvordan du gene vil blive kontaktet fremadrettet

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Jeg har problemer med at logge ind. Hvad kan jeg gøre?

Jeg har problemer med at logge ind. Hvad kan jeg gøre?", could you change the text to "Hvis du har en konto hos os, skal du sørge for at bruge den samme e-mailadresse, som du brugte, da du oprettede din konto. Hvis ikke kan huske din e-mailadresse, bedes du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi gerne.

Stadig brug for at kontakte os?
Jeg har problemer med en side på jeres hjemmeside. Hvad gør jeg?

Tak, fordi du har gjort os opmærksomme på dette, så vi kan få det rettet. Hvis du støder på problemer på hjemmesiden, bedes du kontakte os med oplysninger om problemet. Nogle få nyttige ting at inkludere er: Hvor opstod problemet (et link til siden er nyttigt)? Hvornår opstod problemet? Et skærmbillede af problemet mens det opstår? Detaljer om, hvad du forventede adfærden skulle være, i modsætning til hvad den var? Hvilken browser bruger du? Hyppigheden af problemet. Sker det for eksempel hver gang? Tilfældigt? Én gang? Eventuelle fejlmeddelelser, der vises på skærmen

Stadig brug for at kontakte os?