Levering - ofte stillede spørgsmål

Hvor er min ordre?
Du kan spore din ordre ved hjælp af det unikke sporingsnummer, du modtog i vores afsendelses-e-mail. Hvis du ikke kan finde denne e-mail, kan du få sporings...
Thu, 24 Aug, 2023 at 3:33 PM
Sporing af levering
I ordrebekræftelsen modtaget på mail er der et link til at se tracking på din ordre. Tjek gerne om denne kan være havnet under din uønsket post. Pakken leve...
Thu, 24 Aug, 2023 at 3:33 PM
Hvorfor er min ordre forsinket?
Afsendelsen af din bestilling afhænger af dit valg af levering. Vi afsender pt. indenfor 2-4 hverdage. Du modtager en ordrebekræftelse så snart, at din ordr...
Fri, 25 Aug, 2023 at 3:35 PM
Hvorfor er min ordre/vare blevet returneret til afsenderen?
Ordre bestilt til levering i en pakkeshop eller pakkeboks vil være mulige at afhente i op til 7 hverdage. Her efter returneres de af fragtfirmaet, til afsen...
Thu, 24 Aug, 2023 at 3:33 PM
Jeg har endnu ikke modtaget min pakke, men status siger, at den er blevet leveret.
Vi beklager, at du oplever problemer med din ordre. Hvis kureren ikke kunne få fat i dig, da de forsøgte at levere dine varer, har de måske leveret pakken t...
Fri, 25 Aug, 2023 at 3:36 PM
Hvorfor er min ordre ikke blevet leveret, men i stedet returneret til jer?
Vi beklager at høre at du ikke har fået leveret din ordre. Har der været en fejl i adressen eller har dit navn ikke stået på postkassen, kan dette være årsa...
Fri, 25 Aug, 2023 at 3:36 PM