Kontakt os
Leveringsmuligheder

Når du handler på SPORTMASTER.dk har du flere forskellige muligheder for levering. Du kan vælge mellem levering med PostNord, GLS

Husk, at du som medlem af KLUBBEN har mulighed for gratis fragt til en pakkeboks, pakkeshop eller erhverv ved køb over 799,-.

Forventet afsendelse af pakker indenfor 1-3 hverdage.


Medlemspris

Ikke medlem

Pakkeboks/PakkeShop/erhverv, køb over 799,-

0,-39,-

Pakkeboks/PakkeShop/erhverv, køb under 799,-

39,-

49,-

Hjemlevering 49,-

59,-

Ønsker du at spore din pakke, kan du oplyse dit forsendelsesnummer fra PostNord her og GLS her.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Sporing af levering

I ordrebekræftelsen modtaget på mail er der et link til at se tracking på din ordre. Tjek gerne om denne kan være havnet under din uønsket post. Pakken leveres forventeligt inden for 1-2 dage efter afsendelse.

Stadig brug for at kontakte os?
Hvorfor er min ordre forsinket?

Afsendelsen af din bestilling afhænger af dit valg af levering. Vi afsender pt. indenfor 2-4 hverdage. Du modtager en ordrebekræftelse så snart, at din ordre er pakket og afsendes. NB. Vælger du PostNord pakkeboks, så leveres pakken om lørdagen. Vi kan dog ikke garantere, at det bliver i den valgte pakkeboks, da det afhænger af pladsen i den pågældende pakkeboks. BEMÆRK: PostNord og GLS har perioder, hvor der kan forekomme ekstra leveingsdage grundet pres og travlhed.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Hvorfor er min ordre/vare blevet returneret til afsenderen?

Ordre bestilt til levering i en pakkeshop eller pakkeboks vil være mulige at afhente i op til 7 hverdage. Her efter returneres de af fragtfirmaet, til afsender.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Jeg har endnu ikke modtaget min pakke, men status siger, at den er blevet leveret.

Vi beklager, at du oplever problemer med din ordre. Hvis kureren ikke kunne få fat i dig, da de forsøgte at levere dine varer, har de måske leveret pakken til en af dine naboer. Tjek venligst om du har modtaget en leveringsseddel fra kureren - den kan være blevet skubbet ind under din dør eller leveret, hvor du normalt modtager breve. Hvis du har tjekket efter sedlen og allerede har talt med dine naboer, men stadig ikke har fundet din pakke, bedes du kontakte kundeservice, så hjælper vi gerne.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Hvorfor er min ordre ikke blevet leveret, men i stedet returneret til jer?

Vi beklager at høre at du ikke har fået leveret din ordre. Har der været en fejl i adressen eller har dit navn ikke stået på postkassen, kan dette være årsagen til at pakken ikke har kunne blive leveret. Du er velkommen til at kontakte kundeservice, som kan hjælpe dig med pakken.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Forkert/defekt vare modtaget

Vi gør altid vores bedste, når din pakke skal sendes afsted. Desværre kan det ske, at vi får pakken sendt inden alle dine varer er kommet med. Opdager du, at der mangler en vare i din pakke bedes du kontakte vores kundeservice pr. telefon eller her.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret og eventuelt varenummer på den vare, som ikke er i din pakke. 

Vi sender naturligvis den manglende vare så vidt det er muligt. I tilfælde af at vi ikke kan sende den manglende vare, vil du blive refunderet købsprisen med det samme. 

Har du modtaget en forkert/defekt vare:

Hos SPORTMASTER gør vi altid vores bedste, for at leve op til vores gode rygte. Dog kan det forekomme, at vi kommer til at pakke en forkert vare med i din ordre. Sker dette, bedes du kontakte vores kundeservice. I tilfælde af en forkert vare, kan du vælge mellem følgende muligheder:

  • Returnere varen og få refunderet købsprisen, når vores varelager har behandlet returvarerne
  • Få eftersendt den rigtige vare

Har vi den korrekte vare på lager, vil vi få den eftersendt hurtigst muligt, hvis du fortsat ønsker den. Dette kan vi dog ikke garantere, men vi gør det bedste vi kan.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret, og gerne et varenummer på den forkerte vare og herunder vedhæfte billede af varen så vidt det er muligt. Har du modtaget noget forkert i forhold til din ordre, så betaler SPORTMASTER returportoen. Kundeservice vil sende et forudbetalt label, som skal bruges til returforsendelsen. Returnering skal foregå med et forudbetalt returlabel fra SPORTMASTER, da vi ikke har mulighed for at refundere omkostninger ifm. returfragt efterfølgende.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Jeg mangler vare(r) fra min ordre.

Vi gør altid vores bedste, når din pakke skal sendes afsted. Desværre kan det ske, at vi får pakken sendt inden alle dine varer er kommet med. Opdager du, at der mangler en vare i din pakke bedes du kontakte vores kundeservice pr. telefon eller her.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret og eventuelt varenummer på den vare, som ikke er i din pakke. 

Vi sender naturligvis den manglende vare så vidt det er muligt. I tilfælde af at vi ikke kan sende den manglende vare, vil du blive refunderet købsprisen med det samme.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Hvorfor er min ordre/vare(r) blevet annulleret?

Vi beklager at du har fået annulleret en vare i din ordre. Der har desværre været en fejl i varens lagerstatus, så ikke vi har kunne levere den til dig.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Min ordre er blevet annulleret, men det ser ud til, at jeg stadig er blevet opkrævet.

Vi beklager at du har fået din ordre annulleret. Er ordren blevet annulleret, er beløbet for ordren heller ikke trukket. Der kan dog ligge en reservation på kontoen. Dette ophæves automatisk efter 30 dage. Ved kontakt til kundeservice kan de tage kontakt til banken og bede dem ophæve reservationen.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Hvorfor er der blevet annulleret varer fra min ordre?

Vi beklager at du har fået annulleret en vare i din ordre. Der har desværre været en fjel i varens lagerstatus, så ikke vi har kunne levere den til dig.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Forkert vare modtaget

Har du modtaget en forkert vare:

Hos SPORTMASTER gør vi altid vores bedste, for at leve op til vores gode rygte. Dog kan det forekomme, at vi kommer til at pakke en forkert vare med i din ordre. Sker dette, bedes du kontakte vores kundeservice. I tilfælde af en forkert vare, kan du vælge mellem følgende muligheder:

  • Returnere varen og få refunderet købsprisen, når vores varelager har behandlet returvarerne
  • Få eftersendt den rigtige vare

Har vi den korrekte vare på lager, vil vi få den eftersendt hurtigst muligt, hvis du fortsat ønsker den. Dette kan vi dog ikke garantere, men vi gør det bedste vi kan.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret, og gerne et varenummer på den forkerte vare og herunder vedhæfte billede af varen så vidt det er muligt. Har du modtaget noget forkert i forhold til din ordre, så betaler SPORTMASTER returportoen. Kundeservice vil sende et forudbetalt label, som skal bruges til returforsendelsen. Returnering skal foregå med et forudbetalt returlabel fra SPORTMASTER, da vi ikke har mulighed for at refundere omkostninger ifm. returfragt efterfølgende.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Jeg har en defekt vare. Hvordan returnerer jeg den?

Hos SPORTMASTER får du altid 24 måneders reklamationsret gældende fra den dag, du modtager varen. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. 

Reklamation af varer købt på SPORTMASTER.dk 

Hvis du mener, at din vare har en fejl eller mangel, skal du kontakte SPORTMASTERs kundeservice. Når du henvender dig, skal du informere om følgende:

  • Billeder/Video af den eventuelle fejl på varen og varen i sin helhed.
  • En beskrivelse af, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
  • Fakturanummer/ordrenummer samt kopi af købskvittering.

Reklamation af varer købt i en SPORTMASTER butik

Her vil vores butikker, behandle reklamationer - så du skal blot henvende dig i din nærmeste butik. Du skal medbringe produktet samt ordrebekræftelse/kvittering.


Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Jeg tror, at en del af min ordre mangler. Er den på vej?

Vi gør altid vores bedste, når din pakke skal sendes afsted. Desværre kan det ske, at vi får pakken sendt inden alle dine varer er kommet med. Opdager du, at der mangler en vare i din pakke bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@sportmaster.dk eller livechatten på sportmaster.dk.

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret og eventuelt varenummer på den vare, som ikke er i din pakke. 

Vi sender naturligvis den manglende vare så vidt det er muligt. I tilfælde af at vi ikke kan sende den manglende vare, vil du blive refunderet købsprisen med det samme.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Hvor er min ordre?

Du kan spore din ordre ved hjælp af det unikke sporingsnummer, du modtog i vores afsendelses-e-mail. Hvis du ikke kan finde denne e-mail, kan du få sporingsreferencenummeret i din ordrehistorik.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Kan jeg annullere eller foretage ændringer i min ordre?

Det er desværre ikke muligt at ændre i en ordre eller annullere en ordre direkte fra kundeservice. Dog vil de ved henvendelse sende en forespørgsel til vores lager på annullering  af ordren. 

Såfremt det ikke lykkedes, vil du modtage en ordrebekræftelse på, at den er pakket og afsendt. 

Hvis den bliver afsendt er der naturligvis fuld returret på denne ordre. 

Du kan vælge at benytte det medsendte returlabel, og sende varen retur til vores lager. Her skal blot huske at vedlægge din faktura med en årsag til din returnering. 

NB. Når du benytter vores returlabel, så skal pakken afsendes med samme fragtfirma, som oprindeligt leverede pakken. 

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Hvordan anvender jeg en rabatkode?

Det er muligt at indtaste rabatkoden på første side i kurven, hvor der står "Har du en rabatkode?"

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Kan jeg foretage ændringer i min ordre?

Det er desværre ikke muligt at ændre i en ordre efter placering.

Stadig brug for at kontakte os?
Retur - købt i butik

Du er altid velkommen til at bytte varer i en af vores butikker eller få pengene retur, hvis du foretrækker det. Skal varen ombyttes til en anden, skal du blot huske den originale kvittering eller byttebon. Vil du have pengene retur, skal den originale kvittering medbringes. I begge tilfælde er det vigtigt, at varen er ubrugt og i original emballage. Varer købt i butik, kan ikke returneres online. 

OBS: Varer, der er købt med kvittering i Illum på Strøget eller Magasin på Kgs. Nytorv i København, kan byttes i alle SPORTMASTER-butikker og pengene kan også gives retur. Bemærk dog, at varer, der er købt med byttemærke i Illum på Strøget eller Magasin på Kgs. Nytorv i København, kun kan byttes de to steder. Desuden kan varer, der er købt i en af vores resterende SPORTMASTER-butikker, IKKE byttes i Illum på Strøget eller Magasin på Kgs. Nytorv.

Stadig brug for at kontakte os?
Retur - købt online

Ved køb på vores webshop skal du sende den retur med posten indenfor 30 dage, efter man har modtaget varen.

Vælger man at sende retur til lagret betaler SPORTMASTER for fragten. Der følger altid en gratis returlabel med i pakken, og skulle denne mangle, så kan du altid henvende dig til kundeservice, som vil sende dig en ny returlabel på mail til at printe ud. 

Det er vigtigt at der sendes retur pr. ordre med den returlabel. Så har du modtaget én ordre med to subordre, og der skal returneres fra hver ordre, så skal begge returlabels benyttes.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Kan jeg returnere mere end én ordre i samme pakke?

Når du benytter vores returlabel, så skal pakken afsendes med samme fragtfirma, som oprindeligt leverede pakken. Det er vigtigt at der sendes retur pr. ordre med den returlabel. Så har du modtaget én ordre med to subordre, og der skal returneres fra hver ordre, så skal begge returlabels benyttes.

Stadig brug for at kontakte os?
Hvornår vil jeg modtage en refundering?

En vare som er købt online kan du sende retur med det medfølgende pakkelabel.

Sender du den retur til vores hovedlager, så tager returneringsprocessen op til 2 uger fra lageret har modtaget din returordre.

Stadig brug for at kontakte os?
Jeg kan ikke se en tilbagebetaling på min bankudskrift.

Det kan tage op til 14 dage før returneringsprocessen er overstået og du kan se pegene på din konto.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Hvordan registrerer jeg mig til en konto?

Det er muligt at oprette sig som medlem via linket her https://sportmaster.dk/user/register.

Stadig brug for at kontakte os?
Hvordan opretter eller ændrer jeg mit password?

For at ændre din adgangskode skal du gå under "Mine Oplysninger" i din profil, hvor du kan ændre din adgangskode under "Oplysninger"

Stadig brug for at kontakte os?
Hvordan opretter eller ændrer jeg min e-mailadresse?

Ved at logge ind på medlemsprofilen på SPORTMASTER.dk, kan du under fanen "Mine oplysninger" ændre din mail på medlemskabet.

Stadig brug for at kontakte os?
Hvordan ændrer jeg mine kontaktpræferencer?

Log ind på din konto og og gå til sektionen "Tilladelser". Her kan du opdatere, hvordan du gerne vil blive kontakt fremadrettet.

Stadig brug for at kontakte os?
Jeg har problemer med at logge ind. Hvad kan jeg gøre?

Hvis du har en konto hos os, skal du sørge for at bruge den samme e-mailadresse og adgangskode, som du brugte, da du oprettede din konto. Hvis du ikke kan huske din adgangskode, kan du bruge linket 'glemt adgangskode' på log ind-siden for at nulstille din adgangskode. Hvis du stadig har problemer med at logge ind på din konto, bedes du kontakte os, så hjælper vi gerne.

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email
Jeg har problemer med en side på jeres hjemmeside. Hvad gør jeg?

Tak, fordi du har gjort os opmærksomme på dette, så vi kan få det rettet. Hvis du støder på problemer på hjemmesiden, bedes du kontakte os med oplysninger om problemet. Nogle få nyttige ting at inkludere er: Hvor opstod problemet (et link til siden er nyttigt)? Hvornår opstod problemet? Et skærmbillede af problemet mens det opstår? Detaljer om, hvad du forventede adfærden skulle være, i modsætning til hvad den var? Hvilken browser bruger du? Hyppigheden af problemet. Sker det for eksempel hver gang? Tilfældigt? Én gang? Eventuelle fejlmeddelelser, der vises på skærmen

Stadig brug for at kontakte os?
Email

Det kan tage 1-2 hverdage før du får svar på din email.

Send email